Dag 9 - Naar de Kravica watervallen

8 september 2019 - Mostar, Bosnië en Herzegovina

Op de planning vandaag: naar de Kravica watervallen. De wekker ging om 07.30 uur, want vanaf 13.00 uur is er regen en onweer voorspeld.

Eerst nog even klaarmaken en een brood halen bij de supermarkt onder ons appartement. We zijn tegen 09.30 uur weggereden, het is ongeveer een uurtje rijden naar de watervallen. De weg naar de watervallen toe zit vol met bochten En gaat verg op, berg af. Maar wat een mooi uitzicht!

Bij de watervallen keken we onze ogen uit, wat kan de natuur toch mooi zijn. Ik, maar ook Yannic, wilde ons niet laten kennen. We trokken onze zwemkleding aan en zijn het water in gegaan. Even snel wat foto's maken en er snel weer uit. Brrrr, wat is dit water koud. We hebben ons op laten drogen, wat gedronken en zijn toen weer terug gereden naar ons appartement.

Tegen 14.00 uur waren we terug. Wat donkere wolken, maar van de regen is niks gekomen, gelukkig maar. We hebben de rest van de middag rustig aan gedaan. We hebben in ons appartement een televisie, dus we konden mooi Formule1 kijken. We? Ik alleen, Yannic was moe en is al naar een paar rondes in slaap gevallen. Toen formule1 afgelopen was, lekker gedoucht en klaar gemaakt om lekker een hapje te gaan eten. Yannic ondertussen ook weer wakker en klaar gemaakt en om 18.30 uur richting Blagaj gereden.

In Blagaj hebben we een leuk terrasje opgezocht langs de rivier en hebben hier lekker wat gegeten.

Nu ik dit schrijf, hebben we al onze spullen alweer ingepakt, want morgen vertrekken we naar Budva in Montenegro. Zo lekker slapen, want de wekker gaat om 05.45 uur.

1. Wendy:
    8 september 2019
    Goeie reis maar voor morgen!!!!
  2. René:
    8 september 2019
    Mooie foto's! Goede reis voor morgen.
  3. Ingrid Veenstra:
    9 september 2019
    Een hele goede reis naar het mooie Montenegro morgen. 🍀
    Mooi weer nieuwe ervaringen opdoen.