Dag 15 - Een rustdag

14 september 2019 - Trogir, Kroatië

Gisteravond besloten om vandaag helemaal niks te doen. Bij niks doen hoort dan ook geen wekker. Uiteraard ben je altijd moe als de wekker gaat, nu zetten we geen wekker, waren we beide om 08.00 uur wakker.

Even rustig wakker worden en genieten op ons balkon van het fijne uitzicht. Toen naar de supermarkt gelopen om een ontbijtje te halen, deze lag op ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf ons appartement.

Tegen de middag zijn we nog even naar de Lidl gereden om wat kleine boodschapje te halen (lees: snoep, drank, chips en koekjes). Helaas voor mij, moesten we met de auto. Ben naar beneden gelopen, want die stijle smalle weg vind ik maar niks. De terugweg ben ik zo lang mogelijk blijven zitten, maar het laatste stukje toch maar lopend gedaan.

Nadat we terug kwamen van de winkel zijn we naar het strand gelopen. Gisteren hadden we gezien dat ze waterfietsen verhuurden, dus we besloten om dat te gaan doen. Helaas, bij het kraampje stond niemand en toen we vroegen kregen we als antwoord "no boat". We hebben toen maar ons handdoekje op het strand neer gelegd en hebben daar tot een uur of 15.00 uur gelegen.

We hadden vanuit huis zelf wat wegwerp barbecues meegenomen, we besloten dan ook om als avondeten wat ćevapčići op de barbecue te gooien. Al snel hadden we de twee katten van de vrouw die het appartement verhuurd om ons heen staan. Twee lieve, maar best bange katten. En.. ze hebben 4 kittens van 15 weken oud, zo lief!

We zijn hier nu twee dagen geweest en dat betekend dat we morgen naar onze allerlaatste bestemming gaan: Senj. Net alvast het grootste gedeelte ingepakt en in de auto gezet, morgen nog wat laatste spullen en dan moeten we hier helaas gaan vertrekken.

1. Herman Veenstra:
    15 september 2019
    Leuke verhalen ben echt aan vakantie toe als ik dit lees 📖
  2. René:
    15 september 2019