Today is the day!

30 augustus 2019 - Enschede, Nederland

Je ziet het al aan de titel, vandaag is de dag.. ☀️☀️

Wat gaan we precies doen?
Wij (Yannic en Anouk), gaan een rondreis maken door de Balkan. In totaal hebben we 8 appartementen geboekt, voor 20 nachten, in 4 verschillende landen.

We beginnen in Ljubljana (Slovenië, 3 nachten), rijden vervolgens door naar Zagreb (Kroatië, 1 nacht), daarna rijden we door naar Sarajevo (Bosnië & Herzegovina, 2 nachten), daarna naar Mostar (Bosnië & Herzegovina, 3 nachten), daarna naar Budva in Montenegro (2 nachten), daarna naar Cavtat (Kroatië, 2 nachten), vervolgens naar Trogir (Kroatië, 2 nachten) en als laatste naar Senj in Kroatië, hier verblijven we 4 nachten.

Vanavond om +/- 21.00 uur vertrekken wij richting onze eerste stop, Ljubljana (Slovenië), we rijden aan één stuk door (1.133 KM). Dit is onze vierde vakantie samen, maar onze eerste alleen met de auto.

We gaan proberen (bijna) elke dag een blog online te zetten. Dit zodat we jullie (vrienden & familie en mensen die misschien ooit deze rondreis zelf willen gaan maken) mee kunnen laten genieten van onze vakantie.

Enjoy! 🏖

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Chantal:
    30 augustus 2019
    Heel veel plezier en maak mooie herinneringen samen.
  2. René:
    30 augustus 2019
    Heel veel plezier en rij voorzichtig! 👍
  3. Annette:
    31 augustus 2019
    De reis is in ieder geval goed verlopen. Veel plezier in het mooie Ljubljana